2012. október 12., péntek

Éden ?

"Lehet hálózatban élni csak meg kell találni azt a közösséget,ami igazán és értelmesen befogad és körbevesz." Tari Annamária
Elgondolkodtam a dolgon,hogy azok az  emberek akik "virtuálisan élnek" vajon van -e igényük társas interakciókra? Hiszen kielégítésre talál az adott közösség által a hovatartozás, a figyelmi igény a másikra és önmagára irányulóan,  "meghallgatják"- olyan módon hogy nincs közvetlen reakció,de mégis csak kap rá véleményt.Ez ideális lenne a jövő emberének? Az érintések, a közvetlen reakciók és a többi társas interakciókkal járó jelenségének igénye megszűnik?
Sajnos én is az a típus vagyok,aki amikor haza ér az az első,hogy bekapcsolja a gépet és ott ül passzívan meredve a képernyőre. Azonban én ezután igénylem az emberek társaságát,így  nem értem azokat akiket ki tud elégíteni ez a lekorlátozott "éden".

1 megjegyzés:

  1. A virtuális vagy online közösség iránti igény egyértelműen a személyes kapcsolatokra épülő közösségi igények kizárását jelenti?

    VálaszTörlés