2012. október 22., hétfő

Iwiw vs. Facebook



IWIW vs. Facebook

2005-ben regisztráltam az IWIW közösségi oldalon. Akkoriban még meghívó volt szükséges a regisztrációhoz. Sokáig nem is hallottam a Facebookról, olyan 2007-2008 körül csak. Akkor úgy gondoltam, hogy elég az magyar közösségi oldal is, és nem is igazán foglalkoztam vele. Persze jó volt megtalálni a régi ismerősöket, vagy éppen az újakkal felvenni a kapcsolatot, de nem éreztem annyira hétköznapinak, jó esetben, ha hetente egyszer bejelentkeztem. 

Aztán 2009-ben meggondoltam magam, és mégis csatlakoztam a Facebook-csoporthoz. Fura volt megszokni, de gyorsabbnak és átláthatóbbnak tűnt, mint az akkor már igencsak lassuló, sok problémával küszködő wiw. A legtöbb barátom, ismerősöm már csak a Facebook fiókját használta, használja, és én is ’átszoktam’. Azóta töröltem magam az IWIW-ről, mert körülbelül félévente, ha bejelentkeztem, és akkor is csak tele volt körlevélellel a postafiókom, és idegenek jelölgettek be ismerősnek.

A Facebook Like gombja is előnynek számít, hiszen az emberek szeretik ezt a plussz alkalmazást.

Találtam egy videót, hogy az utca embere melyik közösségi oldalt szereti jobban:


Vidéken többen használják az IWIW-et, mint a Facebookot. A Facebooknak ma már nincs ellenfele, világszerte a leglátogatottabb közösségi oldal.

2012. október 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése