2012. október 23., kedd

Megvalósítható oktatási ötletek a közösségi oldalak használatához 2.rész (Filkey Kata)

2. Kell egy vezető

játék: Kiválasztunk egy "karmestert" a gyerekek közül, Ő lesz a vezető.
Egy másik gyereket pedig kiküldünk a teremből. Ő lesz az, akinek majd ki kell találni a cselekményt, amit a teremben maradt többi gyerek fog eljátszani neki.
Azok a gyerekek, akik a teremben maradtak, kivéve a "karmestert" bekötjük a szemüket és innentől a "karmesterre" vannak utalva.
A "karmester" irányíthatja a bekötött szemű gyerekek mozgását, szerepét a jelenetben.
Bármilyen mozgást betaníthat neki úgy, hogy a végére összehangolt jelenetet adjon elő. Például: egy osztály egy tanórán ül, mindenki ír és egy ember magyarár :) ö a tanár :)
A kiküldött játékos akkor térhet vissza, ha a bekötött szemű játékosok kész vannak a jelenettel.
Mikor belép a terembe, megnézi a jelenetet és ki kell találni, mit adtak elő a többiek.
A játék alatt a "karmester" beszélhet, a bekötött szemű gyerekek nem.

Cél: Azok a gyerekek, akiknek be van kötve a szemük, "birkák" és mennek a vezetőjük után, bármit mutat nekik. A "karmestert"érdemes megfigyelni mennyire él vissza helyzettel.

Kellék: egy nagy terem és olyan anyag, amivel be tudjuk kötni a gyerekek szemét .


Minden játékot szeretnék még tematikusabban leírni, összegyűjteni, jobban megfogalmazva a célt, akkor mikor már minden játék meglesz. És ebből összeállítani majd az évvégi egyéni feladatot is.



Miden játékot én találok ki. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése