2012. október 8., hétfő

Virtuális világ spektruma

Az Y generációt választottam témámnak,mert szeretném jobban átlátni a körülöttem zajló gyors lefolyású világot. 
Ezzel kapcsolatosan olvastam a bloggokról,amikről őszintén szólva nem is gondoltam volna ezeket az érzelmi játékokat. 
Tari Annamária könyvében leírja hogy az ego-pillanatfelvételek egy gondoldatot,eseményt exponálnak a blogger életéből és én kiterjesztésnek fogható fel.
Nem vagyok az a típus,aki az internet alkalmazásai között otthonosan mozogva ismer minden trendet.Számomra a gmailnél, a facebooknál, az etrnél és néhány érdekes oldalnál a virtuális világ véget ér. De ahogy egyre jobban belemélyedek a témámba látom hogy vannak akiknek ez a világ sokkal inkább élvezhetőbb mint a valódi.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése