2012. október 22., hétfő

Események




Események::: Csatlakozás   Talán   Elutasít





Pár hete több ismerősöm is megosztotta ezt a képet a Facebookon. Még gimnazista voltam, amikor édesanyámék küldtek nekem egy SMS-t, hogy kész a vacsora, miközben egy emelet választott el csak minket, és korábban – és szerencsére azóta– sem volt erre példa. Engem ez már akkor is zavart, és feleslegesnek tartottam, hiszen máskor tudtak szólni rendesen is. 

Szomorúnak találom a képet, a helyzetet. Annyira személytelenné kezd válni a világ. Félek, hogy tényleg ilyen lesz a jövő, hogy szinte csak interneten fognak kommunikálni az emberek. Nem csak a Facebook a hibás az ilyen dolgokért, a szülőknek is oda kell figyelni. A családok este és hétvégén vannak (jó esetben) együtt, azt a kis időt is akkor töltsék együtt, és ne online beszéljék meg a fontos dolgokat.

Több családnál is tapasztaltam, hogy a szülő egy fontos dolgot nem onnan tudott meg, hogy a gyermeke elmondta, hanem a gyermek facebook profilján, vagy a blogján olvasta, látta.

Remélem azért a jövőben normalizálódnak majd az emberek és a közösségi oldalak kapcsolatai!

2012. október 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése