2012. december 14., péntek

Epilógus

Számításaim szerint ez az utolsó blogbejegyzésem. Minden egyes bejegyzésnél elolvastam egy cikket,hogy legyen némi támpontom a vélemény alkotással kapcsolatban,azonban most úgy döntöttem hogy kiemelem az új ismereteim közül azokat,amik leginkább elgondolkodtattak.

Mindig is félelemmel töltött el az internetes világ gyors és innoatív fejlődési mutatói. Saját magamon is megtapasztaltam ennek hatását,hiszen a mindennapjaim aktív programja lett a facebook böngészése, az anyagokról való kutakodás, a könyvek  digitális formátumú olvasása,stb. és mindennek az oka az egyszerűség,gyorsaság és a hatékonyság.

De az én egyszerű világomon kívül ennél sokkal jelentőségteljesebb változásokat is maga után vont a fejlődése. Hatalmas generáció különbségek léptek fel a x,y és z között. Digitális énképek jelentek meg másítva az emberek személyiségét egyfajta menekülés és valódi én megvalósulása szerepében. Az agy funkcionalitásának átalakulása szintén folyamatban van.A számítógép ma már kultúránk részévé vált..

Ezek a bloggolások,mintha csak egy lavinát indítottak volna el bennem úgy éreztem magam,ugyanis az irományok után még gondolkodni szoktam az adott cikken és ez tetszett. Tetszett hogy a gyors napjaimban egy kicsit elgondolkodtatott,így fel tudtam figyelni a körülöttem lévő dolgokra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése